Genel iletiler

11 Kasım 2018 Pazar, 20:33
Uyar
.
Aniden sana mandalina soyup uzatsam napabilirsin ki ;)
klavi
  Uyar
11 Kasım 2018, 20:35
36 oldu
honki k
  Uyar
11 Kasım 2018, 20:33
40 saat oldu mu uykusuzluk?
11 Kasım 2018 Pazar, 19:50
Uyar
.
Son üç seneyi düşününce bunca şeyi nasıl deli gömleğini giymeden atlatmışım diye şaşırıyorum
11 Kasım 2018 Pazar, 19:31
Uyar
Tekneler mesela denizin üstündeyken yanabiliyorlar.
Enterasan değil mi?Derdinin devası yanı başındayken yanmak.
11 Kasım 2018 Pazar, 16:38
Uyar
adalet bakanlığı merkez teşkilatına atananlar nerdesiniz
Burda toplanalım evrakları nasıl dolduruyoruz iletişim de olalım
11 Kasım 2018 Pazar, 16:18
Uyar
Avlu dizisinde Demet evgar'ın bi sahnesi vardı,
En sevdiği onu sırtından bıçaklamıştı ve ona bakıp"Ben sana nasıl düşman olucam şimdi"diyerek ağlamıştı.Ben bu hissin hiç bu kadar güzel izah edildiğini görmemiştim.
11 Kasım 2018 Pazar, 16:02
Uyar
.
32 saattir uykusuzum eve yeni girdim ve kıyafetlerimi değiştirip çıkmam lazım ama hala yatakla bakışıyoruz :))
11 Kasım 2018 Pazar, 15:31
Uyar
Piyasada bana borcu olan kimsenin olmayışı canımı sıkıyor
:/
sahaf-
  Uyar
11 Kasım 2018, 15:36
Geçti mi can sikintin bari :)
DilanCaa
  Uyar
11 Kasım 2018, 15:35
Tamam yemek borcun var artık bana :)
sahaf-
  Uyar
11 Kasım 2018, 15:34
Evet dersem kabul etmezsln sen. Hayır aç karnimizi doyuralim :D
11 Kasım 2018 Pazar, 12:02
Uyar
İşletme Pedagojik Formasyonu alanlar , Atanan var mı ?
Gazi muhasebe öğtetmenliği mezunları bitti mi ?
11 Kasım 2018 Pazar, 08:42
Uyar
Bld bşk
Belediye başkan yrd kadrosu var arkadaşlar yanlış nilhilendirme yapmayalım
11 Kasım 2018 Pazar, 05:10
Uyar
.
21 saattir nöbetteyim ve 18640 adım atmışım 7 kat çıkmışım ve nöbetin bitmesine 3 saat var daha :/
4feyk4
  Uyar
11 Kasım 2018, 07:20
Kolay gelsin
Fatal Way
  Uyar
11 Kasım 2018, 05:58
ne tür bir nöbet bu
"GEZGİN"
  Uyar
11 Kasım 2018, 05:15
Küçük kız nöbet ağacı oldun sanki
11 Kasım 2018 Pazar, 00:13
Uyar
Sağlık bakanlığında bürokrasi
Sağlıkta bürokrasiden dolayı iş ilerlemiyor. 1 sene gecti tıp merkezi ön izni için 4 sağlık hizmetleri genel müdürü değişti ve her gelen 2 ay evrak bekletirken her gelen keyfine göre evrak istiyor . Şimdi de yeni gelen bir önceki genel müdürün imzaladıklarını geri istemiş tekrar inceleyecekmiş . Ne keyif maşallah. Sanki bir önceki başka iktidardan. Biz hala evrağımızın imzalanmasını bekliyoruz. Tebrik ederiz . Sayın cumhurbaşkanım görün bu bürokratlarınızı. Bunlar sayesinde bir yere varmaz bu ülke
10 Kasım 2018 Cumartesi, 21:08
Uyar
Tıbbı görüntüleme teknikleri
Tgt bölümü okuyup da KPSS ye giren arkadaşlarım var mı ? Sınavınız nasıl geçti ve sizce bu sene atamalar nasıl olur, 60 bin sağlıkçı alımı olacak diye yazı okudum doğru mudur bizim bölüme vurur mu acaba :(
10 Kasım 2018 Cumartesi, 19:02
Uyar
?
Unsuz şekersiz yağsız kek yapacak kadar seviyo musunuz bu hayatı
H-iç Edebiyatı. -
  Uyar
10 Kasım 2018, 19:03
Sevmiyoruz ama mecburuz..
10 Kasım 2018 Cumartesi, 09:02
Uyar
10 kasım
Atatürk ün hayatını kaybettiği gün bir italyan radyosunun anonsu; Sezar, İskender, Napolyon ayağa kalkın büyüğünüz geliyor!
10 Kasım 2018 Cumartesi, 08:14
Uyar
.
Hiç bir şey moralimi bozamayacak Hiç bir şey moralimi bozamayacak Hiç bir şey moralimi bozamayacak Hiç bir şey moralimi bozamayacak Hiç bir şey moralimi bozamayacak Hiç bir şey moralimi bozamayacak İşe geç kaldııım :/
4feyk4
  Uyar
10 Kasım 2018, 08:16
Kafaltı yap
kardelenhuzur
  Uyar
10 Kasım 2018, 08:15
Kolay gelsin,gününüz güzel geçsin
PaSCaLL25
  Uyar
10 Kasım 2018, 08:15
Delirmiş :)