kırmızı.elma34

Kadın İstanbul

Bu üyenin kişisel bilgilerini görmek için üye olmanız gerekmektedir.
«789101112131415161718»
kırmızı.elma34
25 Mart 2020 Çarşamba, 12:02
Şikayet Et Detayını Göster
Durun bekleyin:)) kahvemi
Alıp geliyom !
6 Yorum
kırmızı.elma34 Geldim:) 25 Mart 2020, 12:14
güzelyalılı Koş:) 25 Mart 2020, 12:14
kırmızı.elma34 Abi çabuk gel:) 25 Mart 2020, 12:08
Tüm Yorumları Göster
kırmızı.elma34
25 Mart 2020 Çarşamba, 11:08
Şikayet Et Detayını Göster
Buuuudaaa her gittiğim yere
Gelioooo:)
0 Yorum
Tüm Yorumları Göster
kırmızı.elma34
25 Mart 2020 Çarşamba, 11:03
Şikayet Et Detayını Göster
Way pislik wayyy
:D
1 Yorum
atakannXx :) 25 Mart 2020, 11:06
Tüm Yorumları Göster
kırmızı.elma34
25 Mart 2020 Çarşamba, 11:02
Şikayet Et Detayını Göster
Neeeeyyyy o muuu edittt miş!!!
:DDD
0 Yorum
Tüm Yorumları Göster
kırmızı.elma34
25 Mart 2020 Çarşamba, 10:52
Şikayet Et Detayını Göster
Hiç komik
Deyılsın!!!
6 Yorum
kırmızı.elma34 Senide engelicem!!! :) pc yı acim daa:))) 25 Mart 2020, 10:55
mütalimmm yav kızma kal sıkıntı yok 25 Mart 2020, 10:55
kırmızı.elma34 Abi sana deyıl o ! Ona o:))) 25 Mart 2020, 10:54
Tüm Yorumları Göster
kırmızı.elma34
25 Mart 2020 Çarşamba, 10:45
Şikayet Et Detayını Göster
Gidiyom!!
Söz sıkılırsam yine gelicem:) kalın sağlıcakla!
6 Yorum
kırmızı.elma34 Ozaman tamam bi kahvalt yapim da gelemmm:)) 25 Mart 2020, 10:50
c a n 42 Biz bekliyoruz yine de :) 25 Mart 2020, 10:50
kırmızı.elma34 Can bey buralar size emanet.. 25 Mart 2020, 10:47
Tüm Yorumları Göster
kırmızı.elma34
25 Mart 2020 Çarşamba, 10:01
Şikayet Et Detayını Göster
Şölee mis gibi biri çıksa deseki:
Öznur kalk masukiyeye serpme kahvaltıya gidiyos dese:(( #coronagünlerindehayatlar:(
9 Yorum
yoldaşş Kalk kalk mutlu bir güne gülümseyerek evinin her bir köşesi sana Papuli, Maşukiye ve Abant olsun ;) 25 Mart 2020, 10:46
kırmızı.elma34 Aaaaas;) yoldaş yaa papıliköyevi neden böle şiiiler sölüosun:((( 25 Mart 2020, 10:33
yoldaşş Hadi kalk öznur Papuliye:) 25 Mart 2020, 10:32
Tüm Yorumları Göster
kırmızı.elma34
25 Mart 2020 Çarşamba, 09:50
Şikayet Et Detayını Göster
Acccık daha
Uyucam susarmısı bi!!
9 Yorum
p.t.t Çok pardon 25 Mart 2020, 09:57
kırmızı.elma34 Alp kesınlikle haklısın 25 Mart 2020, 09:55
Kyagci38 Piki 25 Mart 2020, 09:54
Tüm Yorumları Göster
kırmızı.elma34
25 Mart 2020 Çarşamba, 09:38
Şikayet Et Detayını Göster
Günaydınlar
...
4 Yorum
kırmızı.elma34 Günaydın canım 25 Mart 2020, 09:49
Kyagci38 Günaydin 25 Mart 2020, 09:48
kırmızı.elma34 Günaydın can bey 25 Mart 2020, 09:42
Tüm Yorumları Göster
kırmızı.elma34
25 Mart 2020 Çarşamba, 02:45
Şikayet Et Detayını Göster
Allah akıldan etmesin;)
Gerisi halloluyorda akıl yoksa nafile.. kal sağlıcakla
3 Yorum
Burakumut0652 Sana yapılan her yorumum ekşi aliyor bu nedir arkadaş:)) 25 Mart 2020, 02:47
kırmızı.elma34 O kendını bilir (: 25 Mart 2020, 02:46
Burakumut0652 Çok naziksin sende kal saglicakla :) 25 Mart 2020, 02:46
Tüm Yorumları Göster
«789101112131415161718»
Forum'dan Seçmeler